Visitator til Visitationsenheden, Center for Social- og Sundhedsområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Velkommen til Visitationsenheden. 
Har du lyst til at yde høj kvalitet i mødet med borgeren?
- og trives du med komplekse opgaver, hvor koordinering og højt tempo er en del af din hverdag?

Så har vi en fast stilling som visitator fra d. 1. april 2024. 

Visitationsenheden er en del af Center for Social- og Sundhedsområdet og vi varetager bl.a. myndighedsopgaver inden for rehabilitering, hjemmepleje samt træning efter både service- og sundhedsloven. Vi arbejder for at fremme borgernes mulighed for at leve et selvstændigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Vi gør det sammen med frivillige organisationer, pårørende og sammen med de borgere, vi er her for. 
Vi arbejder målrettet med afklarende forløb og rehabilitering og har fokus på, at den enkelte borger inddrages og understøttes i at udnytte egne ressourcer i hverdagen samt ved brug af velfærdsteknologiske løsninger.

Vi har en spændende og en travl arbejdsplads med stort fokus på kvalitet og resultater. Opgaverne er komplekse og uforudsigelige, og læring og refleksion er en stor del af dagligdagen. 
Vi arbejder ud fra metoden ”Relationel Koordinering” i opgaveløsningen, hvor samarbejde og dialog med vores interne og eksterne samarbejdspartnere, ses som en forudsætning for, at vi lykkes. 
Der er ”højt til loftet”, plads til humor og forskelligheder ses som styrker. 

Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer og kompetencer: 

  • Relevant sundhedsfaglig uddannelse eks. ergoterapeut, fysioterapeut eller sygeplejerske
  • Gerne visitatoruddannelse, men ikke et krav
  • Høj grad af relationskompetence og evne til tværfagligt samarbejde
  • Er skarp i forhold til at vurdere og beskrive funktionsevne og tage udgangspunkt i borgerne egne ressourcer og rehabiliteringspotentiale 
  • Erfaring med håndtering af patient/borger journaler, gerne kendskab til Cura
  • Gode kommunikative evner såvel mundtlig som skriftlig
  • Er i stand til at arbejde med fokus på resultater, hvor borgeren er i centrum samt pårørende og netværk ses som ressourcepersoner
  • Kan indgå konstruktivt i organisatoriske og opgavemæssige forandrings- og udviklingsprocesser
  • Håndtere at arbejde sags- og helhedsorienteret og træffe afgørelser
  • Være i stand til at motivere, skabe engagement og have høj grad af indfølingsevne
  • Er struktureret og kan planlægge en arbejdsdag, der er blandet af akutte og planlagte opgaver og samtidig være fleksibel i forhold til teamets samlede arbejdsopgaver
  • Kørekort til bil                       

Løn og ansættelsesvilkår: Løn og ansættelsesvilkår i forhold til dine kvalifikationer og den overenskomst, der er indgået med din faglige organisation.

Straffeattest skal forevises inden ansættelse.

Fysisk er vi placeret på Rådhuset i Frederikshavn.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingerne hos faglige teamledere Mette Bilgaard tlf. 9845 5366 / Gitte Svensson tlf. 9845 5112 eller konst. afdelingsleder Trine Holmberg tlf. 98 45 50 86.

Sidste ansøgningsfrist: 21. februar 2024

Ansættelsessamtaler finder sted d. 26. februar 2024. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederikshavn Kommune, Rådhus Alle 100, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985155

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook