Udvikl Søværnskommandoens ledelsessekretariat som Banjermester

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at blive en del af teamet i Ledelsessekretariatet i Søværnskommandoen og bidrage til dennes udvikling?
Har du stor interesse for og erfaring med personalehåndtering, personaleadministration samt udvikling af mennesker?
Så har vi en stilling, hvor du selv kan være med til at udvikle rollen/stillingen.


Om os

Søværnet er i en rivende udvikling, det samme er Søværnskommandoen i Karup.
Du bliver en del af Ledelsessekretariatet, som består af otte engagerede og dedikerede medarbejdere. Vi løser en bred vifte af opgaver, herunder direkte støtte til Chefen for Søværnskommandoen, næstkommanderende og stabschefen.
Vi lægger vægt på diskretion, integritet og den gode arbejdsplads med fokus på balance mellem arbejdsliv og privatliv.



Om stillingen

Stillingen er en administrativ stilling, hvor du vil være Banjermester. Du vil blandt andet have til opgave at varetage HR administration inden for personel for Søværnskommandoen Niveau III. Du vil som Banjermester få en rolle som fyrtårn til opretholdelse af traditioner og værdier for Søværnet, og her særligt Søværnskommandoen.
Du er desuden en del af Sekretariatssektionen, hvor din opgave dels er at rådgive om bestemmelsesgrundlaget for personale. Desuden skal du bidrage med oplysninger om personelsager og anden rådgivning i forhold til kommandoens personeldrift herunder sagsbehandling. Du vil blive den drivende kraft i forbindelse med planlægning af større events og arrangementer i Søværnskommandoen.

Som vores nye kollega, vil du blandt andet skulle:
• Iværksætte en god on- og offboarding for alt personel ved Søværnskommandoen
• Samarbejde med FPS i forbindelse med stillingsopslag, rekruttering, ansættelse samt afsked
• Opbygge og vedligeholde en indgangsportal til alt personel som er underlagt Søværnskommandoen
• Administrator af værktøjet KOMPLET, herunder oprette og ændre bruger, således det kan anvendes til lønaftaler
• Controller af MA oplysninger i SAP og foranstalte rettelse samt ajourføring
• Primær POC ved større arrangementer og ceremonielle handlinger
• Bidrage til sektionens sagsbehandling
• Generelt bidrage til at staben er velfungerende, i samarbejde med de øvrige kolleger
• Bidrage til at indyde korpsånd og godt kammeratskab.


Om dig

Vi forventer af dig, at du er en seniorsergent som er bredt funderet, energisk, effektiv og er villig til at tage ansvar for at varetage personellets tarv.
Du er struktureret og kan opbygge rutiner og processer, der sikrer at Søværnskommandoen og underlagte myndigheder bliver serviceret.

Vi forventer, at du har et godt og solidt kendskab til Søværnets struktur og de HR-mæssige forretningsgange i Forsvaret generelt. Med dette kendskab ser vi dig som en naturlig sparringspartner for den øvrige del af Søværnet.

Det vil være en stor fordel, at du har gjort tjeneste som Banjermester på en af Søværnets mindre eller større enheder, men det er ikke et krav.


Ansættelsesvilkår

Stillingen er en seniorsergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvaret, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.
Dit faste tjenestested vil være i Karup.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte leder for Sekretariatssektionen, chefkonsulent Henrik Wagner på 22260998 eller fko-sv-@mil.dk eller chef for Ledelsessekretariatet KK Brian Hvilshøj 23108890 eller fko-sv-chle@mil.dk.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Rikke Thomsen Højlund ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-RTH@MIL.DK.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningsfrist er 7. juli 2024 og samtaler forventes afholdt umiddelbart efter. Stillingen er til besættelse 1. september 2024 eller efter aftale.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.

FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Flådestation Frederikshavn, Flådestationen , 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6067693

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet