BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du se dig selv som spare parts coordinator på en arbejdsplads, der med et højt serviceniveau sigter mod vækst og globale markeder, og vil du medvirke til den fortsatte udvikling af vores virksomhed? Så er dette job måske noget for dig.
Dine primære opgaver
- Salg af reservedele til skibsmotorer
- Indkøb af reservedele til skibsmotorer
- Kunde-/leverandørkontakt fra start til slut
- Indhentning af leverandørtilbud
- Udfærdigelse af salgstilbud til vores kunder
- Servicering af vores montører og værksteder i Danmark og udlandet
- Fakturering
- Diverse ad hoc-opgaver i afdelingen.
Hvem er du?
Som person forestiller vi os, at du er imødekommende, kreativ og løsningsorienteret, når opgaven driller, at du trives i samarbejde med andre, er professionel, selvkørende og ansvarsbevidst, har et godt humør og en god portion humor.
Det er desuden vigtigt, at du arbejder systematisk og struktureret og har en gennemslagskraft, der sikrer, at opgaverne bliver fulgt til dørs med et godt resultat.
Gode relationer til kunder såvel som til kolleger er afgørende for, at opgaverne lykkes. Du må forvente, at jobbet i perioder kan være hektisk. Det er derfor vigtigt, at du brænder for dine opgaver, er forandringsparat og serviceminded helt ud til fingerspidserne.
Dine kvalifikationer
- Du har erfaring fra en lignende stilling.
- Du har evt. erfaring som lastbilmekaniker, automekaniker, skibsmontør, reservedelsekspedient eller med lignende teknisk baggrund, og meget gerne med erfaring i at kigge på tekniske manualer.
- Du begår dig hjemmevant på dansk og engelsk, både i skrift og tale.
- Kendskab til Dynamics NAV og en generelt god IT- forståelse er en fordel.
- Flair for teknik er en fordel i jobbet.
Vi tilbyder
- Et attraktivt job i en virksomhed, der er i konstant forandring.
- Stor indflydelse på din egen arbejdsdag og gode muligheder for udvikling af dine kompetencer.
- Fordelagtig løn efter kvalifikationer.
- Gode kolleger, et højt fagligt niveau og en uformel kultur.
- Attraktive personalegoder, f.eks. sundhedssikring, kantineordning og pensionsordning.
Ansøgning
Vi indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning snarest muligt og senest 23. oktober 2023 via linket.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Spare Parts Manager Jan Christensen på tlf. +45 30429875. Du kan i øvrigt læse mere om VMS Group på www.vms.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
VMS Group A/S, Havnepladsen, 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5914284