Planlægger til grøn omstilling og udvikling i Frederikshavn kommunes teknik- og miljøcenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at være med til at skubbe den grønne omstilling i den rigtige retning samt udvikle erhverv og boligområder i Frederikshavn Kommune, så er det måske dig, vi leder efter? 

Bliv en del af Center for Teknik og Miljø

Der er fuld fart på udviklingen af de tre hovedbyer – Sæby, Frederikshavn og Skagen, erhvervslivet og den grønne omstilling. Center for Teknik og Miljø er i den forbindelse med til at skabe mærkbare resultater for borgere og virksomheder i Frederikshavn Kommune.

Du bliver en del af Planteamet med seks engagerede kolleger. Planteamet består af en række forskellige fagligheder, der bl.a. arbejder med lokalplanlægning, kommuneplantillæg, miljøvurderinger, VVM-redegørelser, landzonetilladelser, bevarings- og fredningsværdige bygninger, matrikulære udstykninger og påtegning af deklarationer.

Du skal særligt være med til at spille ind i lokalplanlægning, kommuneplanlægning, miljøvurdering og andre planfaglige opgaver.

Din arbejdsdag hos os

Hos os får du et alsidigt job med et bredt aspekt af opgaver, og hvor der er rig mulighed for at udvikle sig både personligt og fagligt. På en almindelig arbejdsdag skal du balancere mellem ønsker fra politikere, professionelle udviklere og borgere. Dine opgaver vil bl.a. være at oprette dagsordenspunkter til politisk behandling af sager, afholde møder med bygherre og rådgivere og udarbejde lokalplanerne. 

Din profil

Du har mod og lyst til at arbejde med fysisk planlægning og dykke ned i planloven. Derudover skal du befinde dig godt i spændingsfeltet mellem bygherre og den politisk styrede organisation. Det er en fordel, hvis du har erfaring i en politisk styret organisation.

Du har en baggrund som fx landinspektør, arkitekt, urban designer, ingeniør, eller måske har du anden baggrund og ønsker at fordybe dig i det planfaglige område med særligt fokus på miljøvurdering, vandhåndtering og kommuneplanlægning.

Det er en selvfølgelighed, at du er god til at kommunikere både på skrift og i tale. Derudover har du holdånd, leder altid efter de bedste løsninger og tager selvstændigt ansvar i de samarbejdsrelationer, du indgår i.

Lyder stillingerne som noget for dig?

Har du lyst til at vide mere om arbejdsopgaverne og teamet, du vil indgå i, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anders Brandt Sørensen på telefon 98 45 85 47 eller planlægger Rasmus Davidsen på telefon 98 45 94 43.

Ansættelsesproces

Vi skal have din ansøgning senest 6. november 2024

Ansættelsessamtalerne holder vi den 18. november 2024.

Vi håber du kan tiltræde stillingen den 1. januar 2025 eller snarest muligt.

Løn og ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen. 

Du vil få administrativt arbejdssted på rådhuset i Frederikshavn, Rådhus Allé 100. 

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og aftalen om lokal løndannelse.

 Vi ser frem til at modtage din ansøgning

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederikshavn Kommune, Rådhus Alle, 100, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6132398

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet