Planlægger til den udekørende private hjemmepleje i Sæby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores dygtige planlægger i Sæbyafdelingen har søgt nye udfordringer. Derfor søger vi  en social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent på 37 timer pr uge.

Sæby er en selvstændig afdeling med ca. 30 medarbejdere. Ansættelse den 15.10.23 eller efter nærmere aftale.

  • Kan du holde mange bolde i luften?
  • Har du et godt og smittende humør?
  • Er du struktureret?
  • Har du gennemslagskraft?
  • Er du uddannet SSA eller SSH
  • Vil du være med til at forme gruppens fremtid?

Kan du sige JA til ovenstående, så er det dig vi søger som planlægger i Sæby


Opgaverne:

  • Du skal planlægge dagvagter og aftenvagter i Sæbyområdet og sørge for ressourcer og ferieplanlægning i samarbejde med vores øvrige 3 planlæggere
  • Du har telefonvagt hver 3  weekend og mulighed for hjemmearbejde en dag om ugen eller efter behov
  • Sikre at vores borgere får hjælp efter det politisk vedtagne serviceniveau
  • Understøtte den faglige kvalitet i opgaveløsningen og sikre en optimal ressourceudnyttelse
  • Sikre at der anvendes de rette medarbejderkompetencer til de rette opgaver
  • Du har gode IT-kundskaber – gerne med kendskab til Cura Plan, Cura Web og planlægning i omsorgssystemet
  • Medvirke til hjemmeplejegruppens konstruktive samarbejde og trivsel
  • Medvirke til at videreudvikle den gode planlægning
  • Indgå i et positivt samarbejde med de øvrige medarbejdere i gruppen samt med visitatorer, borgere og pårørende


Vi forventer, at du:

  • Er fagligt dygtig og har en høj faglig kvalitet og fokus på patientsikkerhed
  • Tager ansvar
  • Kan navigere i en uforudsigelig hverdag
  • Kan bevare overblikket og bevare roen i pressede situationer
  • Tager del i et positivt arbejdsmiljø
  • Har en økonomisk forståelse
  • Har gode kommunikative evner med afsæt i den anerkendende tilgang
  • Er engageret, faglig bevidst, mødestabil og har en positiv livsindstilling
  • Er stærk i relationen til andre – både borgere, pårørende og kollegaer.


Om os og hvad vi kan tilbyde:

  • En spændende og dynamisk arbejdsplads med faglig kompetente kollegaer, hvor borgerinddragelse vægtes højt
  • Gode kollegaer og mulighed for faglig udvikling
  • Et godt, åbent og fleksibelt arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads der har fokus på arbejdsmiljø, dialog og hvor opgaverne løftes i flok
  • Gruppen består af medarbejdere, der er engagerede, rummelige og imødekommende, som sætter pris på en udfordrende hverdag
  • Vi har en god arbejdsmoral og en god omgangstone
  • Vi er en gruppe, der sætter stor pris på stabilitet

Aktiv Hverdag er et privat hjemmeplejefirma der arbejder for at have borgeren i centrum. Vi har afdelinger i både Sæby, Skagen og Frederikshavn. Aktiv Hverdag er et værdibaseret firma, hvor fælles værdier skal gennemsyre det daglige samspil mellem ledere, medarbejdere og borgere. Vi yder både omsorg, pleje og rengøring til borgere i eget hjem.


Løn:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Flere oplysninger:
Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte indehaver Susanne Anesen på telefon: 31 70 01 84

Ansøgning sendes pr mail til susanne@aktiv-hverdag.dk

Vær opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

AKTIV HVERDAG HJEMMESERVICE ApS, Grønlandsvej, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916071

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet