BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På CMS Bangsbo søger vi en materielgast, der kan samarbejde og koordinere med leder, kollegaer, instruktører og elever. Dine vigtigste opgaver bliver at opbevare og vedligeholde materiel korrekt jf. opstillede krav og interne procedurer og ikke mindst klargøring af materiel, våben, ammunition og sikre at biler er klar til afhentning.
Om os
CMS understøtter, at Søværnets medarbejdere og Reserven gennem hele karrieren fleksibelt kan udvikle deres viden og kompetencer – så vi alle står forbundne og forpligtet i løsningen af Søværnets opgaver.
På CMS uddanner og træner vi Søværnet til at løse de unikke opgaver, Søværnet har. I vores uddannelser omsætter og træner vi det, der bliver efterspurgt i den skarpe ende, og sikrer dermed en konstant kobling til praksis. I dag gennemføres en række fleksible uddannelser om bord på Søværnets enheder, og med Seariders til understøttelse af Danish Safety And Readiness Check (DANSARC).
CMS fungerer som indgangsporten til søværnet via Søværnets Basisuddannelse (SBU) og Basisomskoling til Søværnet (BTS), mens efteruddannelserne primært omfatter, håndvåben, Maritime Force Protection, sanitet og redningsmidler på Bangsbo, fartøjstjeneste på flådestationen samt brand-, havari-, CBRN-tjeneste på Hvims.
Materielelementet er en del af CMS uddannelsesstøttesektion og stillingen forrettes med udgangspunkt på CMS Bangsbo, hvor også elementlederen sidder.
Materielelementet har som hovedopgave at sikre, at CMS faglærere og elever har det materiel, herunder våben og ammunition og køretøjer, som er nødvendigt til at gennemføre uddannelsesvirksomheden
Om stillingen
Som vores nye materielgast, M112, bliver du en del af uddannelsesstøttesektionen (US SEK), i det element som udfører materielstøtte. Du bliver kollega med elementleder, to andre materielgaster og på materielelementet ved Hvims en korporal og to civile medarbejdere.
Materielelementet på Bangsbo står for driften af våben-, ammunitions-, materiel- og bordingkælderen, samt varetager ”Materiel-desken”, hvor elever og instruktører kan hente materiel til undervisningen i form af kontorartikler mv.
Du får også en række administrative opgaver:
- fremstilling af publikationer, bestille/ afskrive materiel i SAP, mønstringer, sørge for opfyldning, bestillinger af kontorartikler mv.
- varetage LTS-materiel ved eftersyn, og materiel som anvendes ved REFA, herunder redningsmidler, gummibåde og lign.
- Forvaltning af vores våbenkælder og ammunitionsdepot med udlevering/modtagelse af våben/ammunition, klargøring af materiel til udlevering, bestilling/afskrivning af ammunition.
Materielelementet har også en del biler tilknyttet, hvor opgaverne med varetagelse af kørebøger, bookning på ”delebilen”, kørsel til syn mv.
Vi tilbyder dig et meget varieret job med store muligheder for udvikling af dig selv og de uddannelser vi giver kursisterne. Du bliver løbende tilbudt uddannelsesforløb med kurser og efteruddannelse, hvor vi tager udgangspunkt i din baggrund og ønsker.
Om dig
Som beskrevet indeholder stillingen som materialegast mange og meget forskellige opgaver, der alle trækker på dine evner til at samarbejde, tage selvstændigt initiativ og være forudseende.
Det er vigtigt at du har lysten og evnen til at lære fra dig af den erfaring, du allerede har fra din tid i Søværnet, eller Forsvaret, og den nye viden du får med os. Du skal kunne arbejde selvstændigt - men endnu vigtigere, du skal være en del af en arbejdsplads, hvor rigtig mange opgaver løftes i fællesskab.
Du er en positiv og engageret medarbejder, som kan arbejde selvstændigt og har sans for orden og struktur, og er stolt af at kunne levere et godt resultat.
Vi ønsker en kollega som:
- kan arbejde med SAP FORMAT, (MM op PM) evt. fra tidligere stilling som forsyningsassistent, eller ”burmand”. Har du ikke erfaring med SAP, skal vi nok uddanne dig.
- kan arbejde med Microsoft Office pakken, herunder Outlook, Word og Excel.
- har eller skal have uddannelse i farligt gods ADR kapitel 1.3 som chauffør og pakke/modtager eller lign.
- kan håndtere og prioritere flere opgaver på samme tid uden at tabe overblikket.
Opfylder du kun nogle af ovenstående punkter, skal du ikke lade dig afskrække, det kan være, at det netop er din profil, vi søger.
Vi stiller dog krav til:
- at du er/kan NATO SECRET (HEMMELIGT) godkendes, da du skal kunne arbejde selvstændigt i våben- og ammunitionskælderen.
- at du har kørekort til personbil (som minimum).
- at du kan bestå Forsvarets Basiskrav
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en marinekonstabelstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.
Dit faste tjenestested vil være i Frederikshavn.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Nærmere oplysning om stillingsindholdet kan fås ved henvendelse til CSG SC-CMS-US20 Nielsen, Jesper Storm SC-CMS-US20@mil.dk, telefon 72 85 32 55 eller OK SC-CMS-NK Enkelund, Anne Elvira SC-CMS-NK@fiin.dk, telefon 728 55102.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Rikke Thomsen Højlund ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-RTH@MIL.DK.
Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.
Efter ansøgningsfristens udløb vil vi gennemføre en kvalitativ vurdering af ansøgerne og evt. indkalde til samtale. Samtaler forventes afholdt i uge 14 i 2024.
Tiltrædelse den 1. maj 2024 eller snarest muligt herefter.
Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.
FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Der gøres opmærksom på, at stillingsindehaveren er omfattet af lov om forsvarets personel, hvilket blandt andet medfører forpligtelse til deltagelse i fredsskabende og fredsbevarende operationer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Flådestation Frederikshavn, Flådestationen , 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993640