BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
MARTEC har de senere år gennemført en større strategisk satsning og øget institutionens aktiviteter og uddannelser. Vi har i dag en bred vifte af maritime uddannelser og en række efteruddannelseskurser fordelt på institutioner i Skagen, Frederikshavn, Aalborg, Thisted, Sæby og ombord på Skoleskibet DANMARK.
Du bliver derfor en del af en organisation, der har fokus på at udvikle fremtidens uddannelser, der er ambitiøs, og som ønsker at understøtte den fortsatte vækst i Danmarks maritime sektor.
Ansvarsområder
Sammen med de øvrige instruktører bliver det din primære opgave at gennemføre kurser med høj kvalitet, i vore forskelligartede miljøer.
Vi afholder kurser på havnen, i svømmehallen, i højderedningsbygningen, på værkstederne, på brandpladsen, i simulatorer og selvfølgelig også i helt almindelige klasselokaler.
Undervisningen er reguleret af forskellige myndigheder, såsom Uddannelses- og Forskningsministeriet, Søfartsstyrelsen samt Energistyrelsen, ligesom vores kursusafdeling er både GWO-, OPITO- og DNV-certificeret.
MARTEC har de seneste år arbejdet med en kraftig strategisk satsning og videreudvikling af skolens aktiviteter og uddannelser. Vi vil være det maritime og polytekniske uddannelsescenter i Nordjylland.
Ansøgerprofil:
- Du har en maritim uddannelsesbaggrund, og måske har du sejlet som maskinmester, skibsmaskinist eller tilsvarende.
- Du besidder evnen til at læse, forstå, samt formidle kompliceret lovtekst på det maritime område - også på engelsk.
- Du har mod på og lyst til personlig udvikling, og er villig til at gennemføre nødvendig efteruddannelse for at udfylde jobbet.
- Du trives i et travlt miljø, hvor kommunikation med kollegaer og kursister er alfa og omega.
- Det er vigtigt, at du besidder gode IT-færdigheder.
- Hvis du har undervisningserfaring, vil det være en fordel, men det er ikke et krav.
Kompetencer
Vi foretrækker en udadvendt person med relevant erhvervserfaring, som kan indgå i teamet. Det er nødvendigt at du er teknisk interesseret.
I dit arbejde skal du være omstillingsparat, da vores kunder ofte kræver hurtigt handling. Du vil blive udfordret på nye fagområder under kyndig vejledning af dine medinstruktører. Når der ikke afholdes kursusaktivitet, skal du være selvdreven og kunne prioritere nødvendige arbejdsopgaver som f.eks.:
- Vedligehold af udstyr/faciliteter
- Udarbejdelse af undervisningsmateriale
- Udvikle E-learning materiale
For at lykkes i jobbet er det en fordel, at du:
- Finder det naturligt at formidle undervisning både praktisk og teoretisk.
- Finder det naturligt at indgå i et team med mange forskellige personligheder fra mange brancher.
- Kan anvende gængse IT-værktøjer som Word, Excel, PowerPoint mv.
- Kan arbejde hurtigt og effektivt og har et stort drive.
Du får base på adressen Kragholmen i Frederikshavn, men du skal også være klar til at gennemføre aktiviteter på MARTECs øvriges sites såvel som deltage i kundebesøg.
Du ansættes i en fuldtidsstilling med reference til Teamlederen. Der vil være gode muligheder for efter-/videreuddannelse. Ansættelse og løn i henhold til kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale.
Interesseret?
For yderligere oplysninger kontakt afdelingschef Kenneth Kirkegaard på telefon 21 64 27 53. Ansøgningsfrist 20. februar 2024, der vil være løbende samtaler. Det forventes at der gennemføres 2 samtalerunder. Forud for 2. samtalerunde skal ansøgere til stillingen være indstillet på at gennemføre en personprofil-test.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
MARTEC, Hånbækvej, 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985630