Løn- og personalekonsulent til Løn og Personale teamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med løn og personaleopgaver? Får du energi af at arbejde både med driftsopgaver og udviklingsopgaver?

Vi søger en ny kollega til en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. juni 2024 eller snarest derefter. 

HR og personalechefen er leder af HR og Personale og afdelingen er organiseret i 3 teams: Løn og Personale, Forhandling og Jura samt Arbejdsmiljø og HR. Du bliver en del af løn og personaleteamet, som består af 13 personalekonsulenter, hvor du refererer til teamets afdelingsleder.

Teamet rådgiver inden for løn og personaleområdet, hvor formålet er at understøtte organisationen i at løse kerneopgaven. Du vil arbejde med drifts- og udviklingsopgaver i forhold til lønproduktion, der vil også efter behov være rokering til andre opgaver. Det kan f.eks. være opgaver i forbindelse med vores rekrutteringssystem eller rekruttering og vejledning af kontorelever, hvor vi samarbejder med eksterne samarbejdspartnere. 
Du vil dagligt sparre med organisationens ledere og administrative brugere i forhold til løn- og personaleadministration. Det kan f.eks. være kvalitetssikring eller generel rådgivning i forhold til tolkning af overenskomster, aftaler eller lovgivning. 

Vi lægger vægt på at du:

  • Har en administrativ baggrund med kompetencer inden for offentlig løn og personaleadministration eller tilsvarende administrativ uddannelse
  • Er udviklings- og omstillingsparat, da opgaverne ændrer sig kontinuerligt
  • Trives i et job med mange deadlines 
  • Har stærke kommunikationsevner og evnen til at formidle i form af undervisning/oplæg 
  • Er teamplayer med en serviceorienteret tilgang og evne til at samarbejde på tværs af organisationen
  • Har evnen til at trives i en omskiftelig hverdag med skiftende krav

Vi forventer, at du er serviceminded samt arbejder struktureret og løsningsorienteret ud fra en helhedsforståelse i forhold til opgavesammenhæng og organisationen. 

Du skal kunne indgå i et tillidsskabende samarbejde på tværs af opgaver, hvor du bidrager til fortsat vidensdeling, læring og udvikling sammen med kollegaer.

Dine arbejdsdage er præget af varierede fælles og selvstændige arbejdsopgaver, hvor det er vigtigt at du bevarer roen og overblikket.

At arbejde ved os betyder, at du bliver en del af et team med kompetente og engagerede kollegaer, hvor samarbejde, udvikling, konstruktiv dialog og indflydelse er en del af hverdagen. Vi arbejder i storrumskontor med højt aktivitetsniveau omkring dig – en arbejdsplads med en uformel omgangstone samt en hverdag med faglig sparring, hvor vi samarbejder om opgaverne. 

Vi tilbyder flekstid, som er baseret på gode hensigter om at gøre arbejdslivet mere fleksibelt samt mulighed for at arbejde hjemme. Du får mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt. Du tilbydes uddannelse og kurser, så du altid kompetenceudvikles i forhold til opgaverne.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst samt principperne for lokal løndannelse.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Majbritt Kjær Larsen på 98458658.

Ansøgningsfrist er mandag den 22. april 2024. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag den 25. april 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederikshavn Kommune, Rådhus Allé 100, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025200

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook