BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Skal du være vores nye lager- og logistikoperatør på en af Danmarks nok mest unikke arbejdspladser?
Er du serviceminded og klar til at tage fat? Så er du måske en af to lager- og logistikoperatører vi står og mangler.
Om os
SUPPLY CHAIN DIVISION, er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse. Vi indkøber, leverer og opbevarer alle former for forsyninger til Forsvarets enheder og ansatte. Til denne opgave er vi godt 900 dedikerede medarbejdere fordelt over hele landet. Vores forsyningsafdeling varetager den direkte genforsyning af Forsvarets operative enheder og myndigheder – indsat enten nationalt eller internationalt.
Forsyningscentret i Frederikshavn varetager en bred vifte af logistikopgaver til støtte for Forsvarets enheder på Flådestation Frederikshavn. Vores opgaver er meget forskelligartede, og hverdagen er derfor meget varierende. Vi er et blandet team af 22 civile og militære medarbejdere, og hos os er tonen uformel med plads til grin og godt humør. Vi sætter dog altid vores faglighed højt, og vi prioriterer vigtigheden i at yde en rigtig god og stabil service over for vore kunder.
Om stillingen
Som vores nye kollega vil du, sammen med resten af teamet herunder 2-3 EUD elever, udfører forskelligartede logistikopgaver, herunder blandt andet:
• Distribution af materiel ved garnisonen
• Servicering af søværnets stampersonel, hjemmeværnets personel samt en del civile medarbejdere, varemodtagelse, ind- og udlevering af materialer
• Optælling af lager
• Transport, pakning og forsendelse til bl.a. udlandet
• Registreringer samt udrustning og beklædning til værnepligtige og stampersonel
Du vil få en alsidig stilling, hvor du har fokus på samarbejde med alle kolleger på tjenestestedet, og alsidighed i forhold til løsning af de daglige opgaver.
Om dig
Vi forestiller os, at du har en uddannelse som lager- og logistikoperatør, men er du ufaglært med lagererfaring, og er du indstillet på at tage nødvendige supplerende kurser, kan du sagtens komme i betragtning til stillingen. Har du har erfaring fra Forsvaret vil dette være en fordel, men det er ikke et krav.
Du skal kunne arbejde selvstændigt og være forudseende, så du kan bidrage aktivt til temaets samlede opgaveløsning. Det forventes, at du er effektiv, professionel og omstillingsparat, og arbejder på et højt fagligt niveau.
Du kommer til at indgå i et team af erfarne og dygtige håndværkere, hvor det er en selvfølge, at man støtter hinanden, og hvor vi blandt andet måler vores indsats på kundetilfredshed.
Du er et stort ordensmenneske, som er meget detaljeorienteret. Du har overblik og trives med et stort arbejdspres. Desuden er du et solidt teammedlem, og er i besiddelse af gode samarbejdsevner.
Du har et godt kendskab til IT og gerne uddannet i brugen af SAP. Du har kørekort til kategori B og samt gaffeltruck (certifikat B).
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for specialarbejdere m.fl. i staten mellem Skatteministerie og Fagligt Fælles Forbund (3F) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriets og Offentlige Ansattes Organisationer- Det statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Basislønnen udgør pr. måned kr. 26.081,55 med svendebrev. Er du ufaglært, vil en ansættelse ske som specialarbejder, her udgør basislønnen pr. måned kr. 23.637,96.
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte seniorsergent Klaus B. Henriksen (NK), Forsyningscenter Frederikshavn på telefon 2555 2741.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Lasse Bruhn Bull på mail FPS-LBU@mil.dk.
Ansøgningsfristen er den 30.november 2023. Vi forventer at afholde samtaler løbende. Stillingerne er til besættelse pr. den 15. januar og 1. marts 2024 eller snarest derefter.
Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI). FMI er forsvarets materielfaglige myndighed. Vi
indkøber, vedligeholder og udfaser materiel for alle forsvarets myndigheder - lige fra kampvogne, skibe,
helikoptere og jagerfly til støvler og lommeknive. FMI er en del af Forsvaret, og administrerer ca. en
tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især
de udsendte styrker og operative enheder.
Læs mere om Forsvarets Materieltjeneste på: www.forsvaret.dk/FMI
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Flådestation Frederikshavn, Flådestationen , 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5942666