Lager -og logistikmedarbejder til vareforsendelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Erfaren og struktureret lager- og logistikmedarbejder søges til vareforsendelsen hos virksomhed i Frederikshavn

For kunde søger vi en erfaren, struktureret og selvstændig lager -og logistikmedarbejder, som kan lide at tage ansvar, på fast 3-dages hold.

Arbejdstid: 3 dage om ugen, 12 timer pr. dag.

Arbejdsopgaver:
Den ideelle kandidat har solid erfaring inden for lager og logistik, herunder specifik erfaring med Apport-systemet og brug af håndterminaler. Derudover har du et gyldigt truckkort og praktisk erfaring med truckkørsel.

Din arbejdsdag vil byde på mangeartede opgaver, hvor nogle af dine primære fokuspunkter bliver:

  • Pakke- og plukkeopgaver - brug af håndterminal
  • Wrapping af paller og klargøring af varer til forsendelse.
  • Kontrol af ordrer og forsendelsespapirer for at sikre nøjagtighed.
  • Evne til at tage ansvar for tildelte opgaver og arbejde selvstændigt.

Kvalifikationer:

  • Erfaring inden for lager og logistik.
  • Gyldigt truckkort og praktisk erfaring med truckkørsel.
  • Kørekort kat. B
  • Erfaring fra lignende stilling er ønskeligt
  • Grundlæggende computerfærdigheder.
  • Erfaring med håndterminaler er et krav
  • Erfaring med Apport-systemet er påkrævet.

Personlige kvalifikationer:

  • Fysisk robust til at håndtere krævende opgaver på lageret.
  • Du er omgængelig og imødekommende
  • Du er stabil og møder til tiden
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
  • Flair for nøjagtighed og orden.
  • Evne til at arbejde under tidspres.
  • Du tager naturligt ansvar og formår at uddelegere opgaverne.
  • Du kan fremvise straffeattest
  • Kommunikere effektivt på dansk (tale/læse/forstå).

Vi tilbyder en spændende mulighed for at blive en del af et dedikerede team, hvor du får rig mulighed for at bidrage til den fortsatte succes i forbindelse med virksomhedens vækstrejse. Hvis du opfylder ovenstående krav og har lyst til at arbejde i en dynamisk og travl arbejdsplads, så send din ansøgning og CV til os snarest muligt.

Vi kalder løbende ind til samtaler og stillingen besættes, når rette kandidat er fundet.

Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

  • Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
  • Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
  • Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
  • En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
  • Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.

Har du spørgsmål til stillingen bedes du henvende dig telefonisk til JKS Frederikshavn hverdage ml. 7-15 på tlf. 9622 1750.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Frederikshavn, Parallelvej, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013258

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook