Kunderådgivere til Boligstøtte i ATP Frederikshavn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Møder du kunden i øjenhøjde? Og vil du sikre borgere i hele Danmark god sagsbehandling på boligstøtteområdet? Så er du måske en af de kunderådgivere, vi søger i Frederikshavn.

Kan du sikre gode kundeoplevelser?
I ATP Frederikshavn er vi på udkig efter kunderådgivere til Udbetaling Danmark og boligstøtte-området.

Konkret er vi på udkig efter nye kolleger, der kan varetage kompleks sagsbehandling og sikre gode, enkle og effektive kundeoplevelser.

I jobbet kommer du til at beskæftige dig med økonomi, jura og kommunikation, når du rådgiver vores kunder via telefonen og svarer på de spørgsmål, de har til deres boligstøttesager.

Det er vigtigt, at du trives med en omskiftelig hverdag og kan lide at lede efter svarene og holde dig opdateret på et lovområde, der løbende justeres.

Vi garanterer et hav af gode kolleger og et job, hvor du får muligheden for at levere en vigtig service for rigtig mange borgere.

Har du tjek på tal og evnen til at gøre det komplekse forståeligt?
Du har en relevant uddannelsesbaggrund fx offentlig administration og dokumenteret erfaring fra en myndighed eller anden kundekontaktfunktion.

Det er en forudsætning, at du kan lide at tale i telefon og kan kommunikere klart, tydeligt og i øjenhøjde. Både i tale og på skrift. Derudover er det vigtigt, at du har god erfaring med Office-pakken (Word og Outlook) og IT og kan opbygge solid forståelse for de systemer, vi arbejder med.

Sidst men ikke mindst er det centralt, at du:

  • har god talforståelse
  • er bevidst om, hvad det kræver at løse et myndighedsansvar i en professionel sagsbehandling med kompleks lovgivning
  • vil være en del af en stor koncern, hvor barren er sat højt, både når det gælder faglighed, karriereveje, godt kollegaskab, trivsel og sundhed.

Vi ser frem til at få dig med på holdet og møder dig med en forventning om at tage ansvar, stille spørgsmål og udvikle dig selv og de fællesskaber, du bliver en del af. Vi ved nemlig, at engagerede medarbejdere er altafgørende for, at vi når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver.

Vil du arbejde til gavn for samfundet og den enkelte?
I ATP Frederikshavn får du en hverdag på havnen i den gamle toldbygning. Her er vi samlet set ca. 280 medarbejdere, der arbejder med forskellige vigtige velfærdsydelser.

Ligesom os er du klar på videndeling, og så har du en holdning til, hvad tilstedeværelse og arbejdsglæde betyder for et team.

=dig? Så send os dit CV
Send os en kortfattet ansøgning samt dit CV senest søndag d. 30. juli. Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart fra 1. oktober.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Charlotte Brast Christensen på
tlf. 5162 6868 eller mail chc@atp.dk

Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: https://www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp

Hvis du vil læse mere om rollen som kunderådgiver, kan du besøge www.atp.dk/kunderådgiver-i-atp, hvor du også kan se en video med en af dine kommende kolleger fra centret.  

OBS. Du skal søge stillingen her: 
Kunderådgivere til Boligstøtte (hr-manager.net)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Arbejdsmarkedets Tillægspension - Frederikshavn, Havnepladsen, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: http://www.atp.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5852443

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet