BAKOB ApS, Din internationale servicepartner, Frederikshavn
Er du klar til at blive en del af et stærkt team, hvor samarbejde og læring går hånd i hånd?
Vi søger en kontoruddannet medarbejder til at arbejde med fortoldninger. Du behøver ikke have erfaring med tolddokumenter – det vigtigste er, at du har lysten til at lære! Vi har et dygtigt og hjælpsomt team, som står klar til at give dig den nødvendige oplæring og støtte.
Opgaverne vil kunne være:
- Behandling af fortoldningsdokumenter
- Kommunikation med kunder og samarbejdspartnere
- Administrative opgaver i forbindelse med toldprocesser
Vi kan tilbyde:
- Grundig oplæring og løbende sparring
- Et uformelt og professionelt arbejdsmiljø
- Gode kolleger og en arbejdsplads med højt humør
- Mulighed for faglig udvikling
- Fuldtidsstilling 37 timer
- Arbejdstider fra 06:30 – 18:00, flekstid
• Kan begå sig på dansk, også gerne engelsk, tysk og norsk
Vi forestiller os, at du:
- Har en kontoruddannelse
- Er struktureret og har øje for detaljer
- Trives med at arbejde selvstændigt og i team
- Har lyst til at lære nyt og bidrage positivt til fællesskabet
Ser du dig selv i dette job, så tøv ikke med at sende din ansøgning til Torben Rasmussen, tr@bakob.dk
Vi afholder løbende samtaler, da stillingen ønskes besat hurtigst muligt.
Vi ser frem til at høre fra dig😊
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
BAKOB APS, Th. Bergs Gade, 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/b5a5593f-f4a7-4b58-aed2-e43727b84587