BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger snarest muligt en værkstedscontroller til en nyoprettet stilling, hvor du arbejder selvstændigt i samarbejde med reservedelsforsyningen. Reservedelsforsyningen foregår i tæt samarbejde mellem Vedligeholdelsesområde Frederikshavn logistikelement, Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse, Supply Chain Division, forsyningscenter og lokalindkøbscenter i Frederikshavn.
Lyder det som noget for dig så læs mere.
Om os
Vedligeholdelsesområdet består af flere værksteder med kapaciteter til at støtte bl.a. Søværnets vedligeholdelsesmæssige behov. Derudover et driftsstøtte element og et logistikelement. Logistikelementet samarbejder til dagligt med Supply Chain Division (SCD) og deres indkøbssektioner.
Lokalindkøbssektionen er en del af Indkøbsafdelingen ved Supply Chain Division. kerneopgave er varetagelse af lagerstyrings- (MRP) og lokalindkøbsopgaver, herunder at være med til at sikre, at koncernens brugere har det ønskede materiel til rådighed til rette tid og i rette mængde. Arbejdet foregår i tæt koordination med vores leverandører og ikke mindst brugerne selv.
Afdelingen udgør i alt ca. 60 medarbejdere fordelt på 4 forsyningscentre og lokalindkøbscentre placeret i henholdsvis Varde, Frederikshavn, Karup og Slagelse.
Vi er ansvarlige for anskaffelse af reservedele. Herudover modtager, behandler og ekspederer vi reservedele, varer og tjenesteydelser.
Om stillingen
Som værkstedscontroller skal du, som en del af et team med kolleger fra flere myndigheder, der består af indkøbere, planlæggere, reservedelsekspedienter og driftsassistenter bidrage til planlægning og koordinering af de materielbehov, der måtte komme fra brugerne, primært fra værkstederne i Frederikshavn. Dette kræver en struktureret tilgang til løsning af opgaven. Da Lokalindkøbssektionens område er under konstant udvikling, kræver jobbet, at du kan agere i et miljø præget af forandring. Du skal have sans for detaljer og bidrage engageret til at optimere og udvikle inden for eget område.
Som værkstedscontroller vil du blive ansat i under produktionschefen og bliver en del af samarbejdet mellem værksted, Logistikelementet, Forsyningscenter og Lokalindkøbscenter.
Vi har en stor og tæt kontakt til brugerne. Derfor kræver jobbet ligeledes en tilgang, hvor du forstår at sætte kundes behov først, og hvor der samtidig er forståelse for de gældende bestemmelser og regler, der findes på området.
Primære opgaver
• Afsøge leveringsmuligheder
• Opfølgning på manglende leveringer
• Bidrage til vedligeholdelse af stamdata
• Controlling af bestillinger
• Koordinering med reservedelslager og værksted om levering og re-planlægning
• Eskalering mod forsatte MYN ved manglende indkøb og levering mod SCD
• Bidrage til optimering af leveringsevne i tæt koordination med de resterende led i forsyningskæden
Om dig
Du har en erhvervsfaglig uddannelse samt erfaring som planlægger gerne fra en produktionsvirksomhed, eller er uddannet reservedelsekspedient i Forsvaret.
Du ved hvordan Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse og Forsvaret er opbygget og arbejder i relation til anskaffelsen internt og ekstern af reservedele og materiel.
• Du er rutineret i at anvende SAP/Demars
• Du er struktureret
• Du holder et højt fagligt niveau i opgaveløsningen
• Du er serviceminded og er i stand til at oversætte kundens behov til løsninger
• Du har gode samarbejdsevner med fokus på vidensdeling
• Du er god til at bevare overblikket
Ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat og aflønnet i henhold til gældende relevant overenskomst i staten. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, har du mulighed for at forhandle tillæg i forbindelse med ansættelsen. Dertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Stillingen er også slået op som militær.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Dit faste tjenestested er Frederikshavn.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kim Vraa på telefon 4172 4722 eller e-mail: FVT-P-LOG11@MIL.DK.
Har du spørgsmål til ansættelsesprocessen herunder ansættelsesvilkår kan du kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Mette Sanggaard Kristensen på telefon 7281 9317.
Ansøgningsfristen er den 20. september 2023. Samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter.
Ansættelse efter aftale.
Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket, hvor du vedhæfter ansøgning, CV og uddannelsesbevis. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimere opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer indenfor deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.
Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesområde Frederikshavn, Flådestationen 1B, 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=185358&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5898448