BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med regnskab og finans, og er du klar til at udvikle dig sammen med os?
Så får du chancen for at blive en del af en spændende arbejdsplads og et arbejde, der byder på faste regnskabsopgaver, lønassistance og masser af ad hoc-udfordringer.
Som Finance Assistant på vores hovedkontor i Frederikshavn arbejder du på tværs af organisationen og er en central sparringspartner. Du kommer til at arbejde med en bred og spændende vifte af opgaver, efterhånden som du udvikler dig i jobbet.
Dine arbejdsopgaver:
- Deltagelse i processen omkring månedsrapportering og årsregnskab for alle selskaber i koncernen.
- Bogføring af købsfakturaer og månedsreguleringer.
- Analyse og kontrol af lønrelaterede konti.
- Udarbejdelse af analyser i Power BI.
- Inddragelse i måneds- og 14-dags lønninger.
- Diverse ad hoc-opgaver i afdelingen.
Vi forestiller os, at:
- Du er fagligt stærk og har en relevant videregående uddannelse, gerne med revisorbaggrund.
- Du har en bred indsigt i udarbejdelse af regnskaber, økonomistyring og løn.
- Du har stort kendskab til Microsoft Dynamics NAV og evt. delmodulerne Document Capture og Jobmanager.
- Du har solide engelskkundskaber både i skrift og tale.
- Du har +5 års praktisk erfaring.
Som person karakteriseres du ved, at:
- Du er loyal, positiv og har en god portion humor.
- Du er løsningsorienteret, når opgaven driller lidt.
- Du arbejder selvstændigt og har gåpåmod.
- Du har et højt drive og energiniveau.
- Du har en god, tydelig og ærlig kommunikation.
- Du er detaljeorienteret, systematisk og struktureret.
- Du er pålidelig og ser en udfordring i at medvirke positivt til virksomhedens fortsatte udvikling.
Vi tilbyder:
- Gode kolleger, et højt fagligt niveau og et uformelt arbejdsmiljø.
- Stor indflydelse på din egen arbejdsdag og mulighed for faglig og personlig udvikling.
- Et attraktivt job i en virksomhed, der er i konstant udvikling.
- Du kan som medarbejder forvente tillid og støtte fra din nærmeste leder og dine kolleger. Vi vægter et sundt arbejdsmiljø, smil og en god portion humor højt.
- Attraktive personalegoder som frugt- og kantineordning, sundhedssikring, en god personaleforening og medarbejderrabatordning til både oplevelser og butikker.
- Attraktive løn- og ansættelsesforhold, der forhandles på baggrund af kvalifikationer.
Ansøgningsfrist:
Der indkaldes løbende til interviews, så send din ansøgning snarest via linket. Vi vil gerne besætte stillingen inden for kort tid, men har dog tid til at vente på den rette medarbejder.
Vi opfordrer alle kvalificerede medarbejdere til at søge stillingen, uanset kultur, køn, alder, seksualitet eller religiøs overbevisning.
Spørgsmål til stillingen?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Finance Manager Bitten Kanstrup Anthonisen på tlf. 28936023. Du kan læse mere om VMS Group på www.vms.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
VMS Group A/S, Havnepladsen, 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955250