BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du motiveret for, at tilegne dig viden om lagerstyring og logistiske processer, og ser du værdien i en uddannelsesmæssig baggrund, der lader dig:
• Få en målrettet og professionel uddannelse inden for lager- og logistikområdet
• Blive en del af en anderledes og spændende arbejdsplads
• Arbejde på et moderne lager med gode kolleger
Om os
Vores element, Lager- og logistikelementet, som hører under Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, består af 11 medarbejdere og har ansvaret for varemodtagelse, lagerekspeditioner, opbevaring og forsendelse af materialer samt materielintroduktioner i relation til områdets værkstedsenheder på Flådestation Frederikshavn.
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø som er påvirket af grin og godt humør. Vi værdsætter forskelligheder og forstår, at vi alle kan begå fejl. Vi ser frem til at grine sammen med dig.
Om stillingen
Uddannelsen består af en teoretisk og praktisk del der varer ca. 2,5 år efter endt grundforløb. Den teoretiske del foregår på en skole, mens den praktiske del vil foregå hos os.
Du vil have stor kundekontakt og lære om varemodtagelse, oplægning af materiel, plukning og pakning af materiel til udlevering og forsendelse.
Vi forventer at du efter endt uddannelse hos os kan:
• Bidrage til en bedre opgaveløsning og skabe fremdrift gennem din viden om lager- og logistikprocesser
• Være i stand til at håndtere opgaver effektivt og levere resultater af høj kvalitet
• Være i stand til at organisere og planlægge arbejdsopgaver effektivt. Dette inkluderer at prioritere opgaver, sikre korrekt lagerstyring og overholde deadlines
Du skal have kørekort kat. B (personbil).
Om dig
Vi forventer, at du har folkeskolens 9./10. klasses afgangsprøve, er påbegyndt grundforløb 2 eller har bestået grundforløbet inden for lager- og terminaluddannelsen.
Du vil skabe resultater og få succes hos os, når du viser ansvarlighed, leverer kvalitet og lægger energi i din uddannelse. Vi forventer, at du er en engageret og initiativrig person, som trives med at samarbejde med andre.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer. Du vil blive ansat efter gældende organisationsaftale for rengøringsassistenter, specialarbejdere, sanitører og visse erhvervsuddannelser m.fl. i staten mv. (3F).
Aflønning sker med en startløn på 11.508,42 kr. pr. måned for elever under 25 år. Er du derimod 25 år, vil lønnen være 23.334,71 kr. pr. måned.
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriet er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal blandt andet kunne sikkerhedsgodkendes og kunne opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål til uddannelsen, er du velkommen til at kontakte materielmester Anders Larsen på telefon 7285 6273 / 2481 6936 eller mentor Tommy Johansen på telefon 7282 1233 / 2564 0145.
Har du spørgsmål vedrørende løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Katharina Ankjær Hammer på telefon 7281 9151.
Sådan søger du:
Søg stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
Er du 25 år eller derover, skal du huske at vedhæfte et realkompetencebevis. Hvis ikke du har en realkompetencevurdering, kan du få udarbejdet denne på en skole, som udbyder uddannelsen. Hvis du ikke kan nå at få udarbejdet en realkompetencevurdering, kan du tage den med til en eventuel samtale, alternativt kan skolen udarbejde en til en mulig ansættelse.
Ansøgningsfristen er den 4. november 2024. Samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter. Vi ønsker at byde dig velkommen den 6. januar 2025 eller efter aftale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer inden for deres faglige søjle.
Planlægnings- og Koordinations-divisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.
Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesområde Frederikshavn, Flådestationen , 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125191