Bliv en del af søværnets administrative team i Frederikshavn som driftssupporter

dato

Vil du arbejde på en engageret arbejdsplads i en stor offentlig virksomhed, hvor vi giver plads til udvikling og uddannelse?

Du vil blive en vigtig del af vores team. Du vil sammen med dine kollegaer få ansvaret for at sikre, at vores administrative processer kører gnidningsfrit, og du vil være med til at skabe struktur og overblik i hverdagen.

Søværnets Center for Administration (SCA)

Søværnets Center for Administration servicerer Søværnets myndigheder, skibe og personel inden for det samlede administrative område. Vi består af to afdelinger, som er placeret på hver sin flådestation i hhv. Frederikshavn og Korsør med i alt 30 medarbejdere, fordelt i fire elementer; Administration, Personale, Tidsstyring og Reserven.

Kundeservice er omdrejningspunktet for vores daglige virke. Samtidig anerkender, anvender og kompetenceudvikler vi vores medarbejderes faglige og personlige kvaliteter med fokus på vores kerneopgaver.

Vi tilbyder en faglig dygtig arbejdsplads, gode kollegaer og gode relationer. Hos os er der plads til, at du kan udvikle dig i dit eget tempo, under fleksible arbejdsforhold, hvor du i høj grad får indflydelse på dine arbejdsopgaver.

Vi understøtter en god balance imellem dit arbejdsliv og dit privatliv.

Der vil være mulighed for op til 2 hjemmearbejdsdage om ugen.

Om stillingen

Du vil blive en del af et team på 6 medarbejdere samt en elementleder

Arbejdsopgaverne indeholder blandt andet:

· Håndtering af rejseafregning, bestilling af flybilletter og overnatning samt undervise elever i forvaltning af rejser.

· Daglig registrering og afsendelse af post via koncernfælles Elektronisk Sags- og dokumenthåndtering (KESDH/WorkZone), floorwalking samt undervisning og lovpligtigt controlling.

· Du vil også skulle bistå som referent ved myndighedernes SU (samarbejdsudvalg), AMU(arbejdsmiljøudvalg) og lønudvalgsmøder.

· Være med til, at udvikle og optimere vores interne processer

· Løse diverse ad hoc-opgaver, som opstår i hverdagen

· Mindre antal rejsedage med overnatning må forventes.

Om dig

Vi forestiller os du har en kontoruddannelse og gerne praktisk erfaring fra en lignende stilling.

Hvis du har kendskab til forsvarets it systemer, SAP, Business Intelligence og KESDH, er det nyttigt, men ikke et krav.

Du skal trives i en rolle, hvor du både arbejder selvstændigt og er en del af et tæt samarbejdende team.

Du arbejder effektivt og struktureret, forstår at prioritere dine arbejdsopgaver selv i pressede situationer og kan overholde deadlines.

Du besidder gode samarbejdsevner og bidrager med en høj faglighed.

Du har gode kommunikationsevner på både skrift og tale, og er i stand til at håndtere dialog med mange forskellige interessenter.

Da du indgår i teams på tværs af elementerne, lægger vi meget vægt på dine personlige egenskaber.

I søværnet er vi stolte af vores fælles opgave, og vi leder efter en kollega, der deler vores værdier om ansvar, fællesskab og kvalitet i arbejdet.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat og aflønnet i henhold til organisationsaftale for HK/Stat og Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-fællesoverenskomst).

Afhængig af dine kvalifikationer vil der være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes, og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Fast tjenestested: Frederikshavn

Kontakt og ansøgning

Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte AFDLD Mette Stær Renberg, tlf. 29 26 45 02.

Hvis du har spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du ringe til Forsvarsministeriets Personalestyrelse HR-konsulent Sheeba Krause på 32 66 50 36 .

Ansøgningsfristen er den 9. marts 2025 og vi forventer at holde samtaler snarest derefter.

Stillingen ønskes besat pr. 1. maj 2025.

Vi beder dig om at søge stillingen via linket og vedhæfte din ansøgning, CV og uddannelsesbevis som PDF-filer.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM SØVÆRNSKOMMANDOEN

Søværnskommandoen består af Kapacitetsdivisionen, Planlægnings- og Operationsdivisionen, Uddannelses- og Træningsdivisionen, samt en ledelsessektion. Derudover er Søværnets fire uddannelsescentre og Søværnets Center for Administration underlagt kommandoen. Søværnskommandoen er ansvarlig for styrkeproduktion inden for det sømilitære område, herunder for at styrkeproducere og opstille sømilitære enheder inklusive Søværnets Nationale Maritime Operationscenter, samt for at støtte underliggende myndigheders opgaveløsning.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Flådestation Frederikshavn, Flådestationen, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/41886847-cf85-4b2f-a467-cc023d280fe0

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook