Bliv en del af et dynamisk team som kontorelev hos VMS Group - Frederikshavn - opstart 1. september 2024

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en interesse inden for service, support, indkøb og salg? Motiveres du af at hjælpe kunder, og ønsker du faglig og personlig udvikling i en international virksomhed med fart på? Så tilbyder vi dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb med opstart 1. september 2024!

Bliv en del af et stærkt fællesskab i Frederikshavn og få en uddannelse med mange muligheder

Lyden af hele verden, muligheder og succes summer i de til sammen mere end 5.000 m2 kontorer, værksteder og lager, som VMS Group boltrer sig på i Frederikshavn, og det vil danne rammen om din hverdag. Vi tilbyder et spændende og udviklende uddannelsesforløb tilknyttet vores hovedkontor, hvor du vil få mulighed for at udfolde dit talent og dygtiggøre dig inden for bl.a. service, support, indkøb og salg. Du vil bl.a. være med til indhentning af tilbud, håndtering af fakturaer, indkøb og salg af reservedele, leverandør-/kundekontakt, der primært vil foregå pr. mail eller telefon, men hvor der også vil være mulighed for at komme med ud på besøg og deltage på messer. Udover at være tilknyttet vores teams inden for service, support, indkøb og salg vil du i forbindelse med din 2-årige uddannelse også komme til at have en del af din daglige gang på vores lager.

Din indsats som vores nye kontorelev er en vigtig understøttelse af VMS Groups kerneopgaver, og som kontorelev vil du indgå i organisationen på lige fod med dine kolleger. Du får en god og solid uddannelse, og vi sørger for et velkoordineret uddannelsesforløb, og tilbyder en arbejdsdag, der indeholder en god blanding af udfordringer og rutineprægede arbejdsopgaver.

Hvad forventer vi du har med i rygsækken?

Som vores nye kontorelev skal du trives i et arbejdsmiljø, hvor der er fart på, og hvor der lægges vægt på arbejdsglæde, udvikling og godt samarbejde. Fra din tidligere uddannelse er du muligvis kendt for at have en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver, overholde deadlines, få afsluttet dine opgaver samt respektere andres bidrag til fællesopgaver. Du brænder for at følge alle typer af arbejdsopgaver helt til dørs med et godt resultat, lige som du er serviceminded helt ud til fingerspidserne. Vi har mange bolde i luften på en gang og har travlt, så derfor er det vigtigt, at du er omstillingsparat og i stand til at prioritere og eksekvere.

Vi forventer yderligere, at du som person er:

  • Proaktiv og opsøgende i forhold til arbejdsopgaver
  • Nysgerrig og villig til at lære og udvikle dig
  • Ansvarsbevidst og professionel i dit arbejde
  • God til både dansk og engelsk i skrift og tale
  • En solid bruger af Microsoft Office-pakken

For at blive vores nye kontorelev skal du have gennemført en af nedenstående uddannelser:

  • Grundforløb 2 med obligatorisk EUX (det studiekompetencegivende forløb)
  • HHX
  • STX, HTX eller HF suppleret med et 5 ugers EUS- forløb med ”kontor” som specialeretning.

Hvad kan vi tilbyde?

Vi tilbyder dig udfordrende arbejdsopgaver i et inspirerende og internationalt arbejdsmiljø. Vi er en fleksibel arbejdsplads, som tager hensyn til balancen mellem arbejds- og privatlivet.
Som kontorelev får du en elevansvarlig, der kan give råd og sparring igennem dit uddannelsesforløb – både hvad angår arbejdsrelaterede og uddannelsesmæssige emner. Du vil få praktisk erfaring, selvstændigt ansvar og en bred kontaktflade med kolleger og kunder fra hele verden.
Herudover får du bl.a.:

  • Pension og sundhedsforsikring
  • Kantineordning med frokost
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Frihed under ansvar, et uformelt arbejdsmiljø, hvor alle arbejder sammen for at sikre den bedste service over for kolleger og kunder
  • Stor fleksibilitet, så du kan få din hverdag til at hænge sammen.

Hvordan ansøger jeg?

Synes du ovennævnte lyder interessant? Vi kalder løbende ind til samtale, så skynd dig til tasterne og send en ansøgning med din motivation for at søge stillingen samt dit CV inden 17. juni 2024 via linket. 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Senior Project Manager Søren Rytter Krogh på tlf. +45 2269 8461.

Vi opfordrer alle kvalificerede medarbejdere til at søge stillingen, uanset kultur, køn, alder, seksualitet eller religiøs overbevisning. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

VMS Group A/S, Havnepladsen, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6053111

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook