Barselsvikariat som Vikar i Direktionssekretariatet hos Frederikshavn Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Det ene barselsvikariat løber fra 15. oktober 2024 – 1. december 2025.
Det andet barselsvikariat løber fra 15. november 2024 – 1. august 2025.

Er du god til at formulere dig, har du en veludviklet situationsfornemmelse og dømmekraft? Har du flair for administration og smidige processer, og brænder du for at have overblikket og samtidig styr på detaljen? Så er du måske den nye vikar i Direktionssekretariatet i Frederikshavn Kommune.

Du kommer til at indgå i Direktionssekretariatet med reference til lederen af Politisk og Administrativt Sekretariat. Politisk og Administrativt Sekretariat sørger i fællesskab for at understøtte direktionen og de politiske udvalg i dagligdagen. Vi sætter pris på hinandens bidrag og løser opgaverne i en uformel atmosfære med høj grad af selvledelse.

I Politisk og Administrativt Sekretariat er vi 11 ansatte og centralt placeret på Rådhuset i Frederikshavn. Vores opgaver spænder fra direktionsbetjening, sekretariatsbetjening af politisk udvalg og råd, jura og værtskab.

Dine arbejdsopgaver er først og fremmest

  • At samle og udsende dagsordner/referater til politiske udvalg og råd
  • Sekretæropgaver for direktør
  • Øvrige sekretariatsopgaver fx mødeindkaldelser, udarbejdelse af diverse sagsfremstillinger og taleskrivning.

Vi forventer, at du

  • har erfaring med lignende opgaver, hvor struktur, koordinering, service, fleksibilitet og overblik er vigtige nøgleord
  • er velfunderet i skrift og tale
  • forstår at begå dig på de øverste ledelsesniveauer
  • har en positiv indstilling både til dine nærmeste kollegaer, dine samarbejdspartnere og organisationen som helhed
  • er troværdig og besidder en høj grad af integritet    

Om dig
Vi forestiller os, at du er nysgerrig af natur og har gå-på mod. Du værdsætter samarbejdet højt, er en tydelig holdspiller og kan fungere med fagpersoner fra alle dele af organisationen.

Du motiveres af selvstændige opgaver, men du kender også til nødvendigheden i at indgå i et stærkt team, hvor vi løfter i flok, hvor dine sociale kompetencer og ikke mindst din dedikation for arbejdet er nogle af dine vigtigste styrker. Dit gode humør er smittende, og du evner at holde et positivt fokus på opgaverne og mulighederne. 

Vi tilbyder

  • Fleksibilitet i tilrettelæggelse af arbejdsdagen med mulighed for hjemmearbejde.
  • Oplæring i opgaver og systemer af den kollega, der sidder i stillingen
  • Sparring med kollegaer om opgaveløsningen.
  • Et vikariat, hvor 2 dage ikke er ens

Du bliver en del af et stærkt team, der vægter udvikling, trivsel og arbejdsglæde højt. 

Vi tilbyder brede rammer, gode kollegaer og et team med store ambitioner. Vi spiller hinanden gode, og vi glæder os til at få dig med ombord. 

Flere oplysninger om stillingen
Du er velkommen til at kontakte leder Marianne Lessèl på tlf. 30 25 13 86 eller mall@frederikshavn.dk.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold overenskomst. 

Ansøgningsfrist 
Send din ansøgning med relevante bilag, så vi har den senest fredag den 6. september 2024. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Frederikshavn Kommune, Rådhus Alle, 100, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6096090

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet