Assisterende værkstedsleder til Installationsværkstedet i Frederikshavn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en medarbejder som er frisk på udfordringer og er klar til at tage ansvar. Er du også kvalitetsbevist og har et godt kendskab i produktionsstyring - så er du måske vores kommende assisterende værkstedsleder.

Om os

Vi er Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, som står for alt vedligeholdelse af forsvarets udstyr. Installationsværkstedet hører under Vedligeholdelsesområde Frederikshavn og er placeret på Flådestation Frederikshavn.

Installationsværkstedet varetager i et dynamisk og tværfagligt miljø følgende opgaver:

- Elektriske og mekaniske vedligeholdelse, eftersyn, ombygning og modifikation af Forsvarets materielkapaciteter.
- Reparation og vedligeholdelse af mekaniske og elektriske installationer ombord på skibe, landanlæg og køretøjer.
- Værkstedet har endvidere ansvar for masteeftersyn og vedligeholdelse af master i Jylland samt på Grønland og Færøerne.

Dine kommende kollegaer består af 1 værkstedsleder, 4 assisterende værkstedsledere/planlæggere, 1 driftsassistent, 19 skibsmontører/smede, 31 elektrikere, 2 specialarbejdere samt lærlinge. Medarbejderne er overvejende civile.

Værkstedet er ISO certificeret både inden for kvalitetsledelse og arbejdsmiljø.

Om stillingen

Du vil i stillingen fungere som assisterende værkstedsleder med daglig ledelse af vores smedeværksted, hvor planlægning af opgaver og ressourcer løses i tæt samarbejde med resten af værkstedets ledelse og på tværs af de øvrige værksteder i Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.
Dine snitflader vil være rettet mod vores teknikere, sagsbehandlere i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, eksterne leverandører, såvel som de øvrige i Forsvarets Vedligeholdelsestjenestes værksteder samt erhvervsfaglige skoler. Rekruttering, uddannelse, udvikling og fastholdelse af lærlinge sker prioriteret i samarbejde med resten af ledelsen.

Du vil over for værkstedslederen være ansvarlig for planlægning, koordinering, udførelse af værkstedets opgaver samt have den daglige personaleledelse af værkstedets 14 medarbejdere. Du skal have fokus på effektiv udnyttelse af værkstedets kapaciteter og ressourcer, hvor du bliver ansvarlig for den faglige udvikling på værkstedet, herunder afholdelse af udviklingssamtaler og lønsamtaler med underlagt personel.

I jobbet giver vi dig mulighed for at udvikle dig fagligt med kurser og efteruddannelse, hvor der bliver taget udgangspunkt i din baggrund.

Du kommer til at deltage i arbejdet med kvalitetssikring og arbejdsmiljø, herunder udarbejde og ajourføre bestemmelser og direktiver.

Du skal forvente et mindre omfang af rejsearbejde i stillingen.

Vi lægger vægt på fleksible rammer under ansvar, inden for de muligheder som Forsvarets fokus på tilpasning af opgaver og organisation giver. Vi tilstræber et godt arbejdsmiljø blandt andet gennem en uformel, åben og fordomsfri omgangstone.
Alt i alt kan vi tilbyde dig et alsidigt job med mangeartede opgaver og udfordringer og med gode muligheder for både faglig- og personlig udvikling.

Om dig

Vi forestiller os, at du har en relevant håndværksmæssig uddannelse med svendebrev/uddannelsesbevis som smed, skibsmontør eller tilsvarende med god teknisk forståelse inden for det maritime miljø og har stiftet bekendtskab med skrog- & platformsdelen på Søværnets enheder. Du har suppleret denne med akademiuddannelsen eller anden uddannelsen på tilsvarende niveau.

Du besidder evnen til at have gang i mange opgaver på samme tid, og du er i stand til at træffe beslutninger om arbejdets tilrettelæggelse, således at opgaverne løses inden for aftalte terminer.

Som person er du glad og tillidsskabende, og du trives med en til tider hektisk hverdag, hvor du formår at bevare overblikket, når det går stærkt. Du har fokus på din lederrolle med en anerkendende tilgang til ledelse, således medarbejdernes uddannelse og kompetencer bruges konstruktivt til at holde et højt fagligt niveau, og du kan se sammenhængen mellem trivsel og effektivitet.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til kvalitetssystemer, da værkstedet arbejder under ISO 9001 samt ISO 45001. Du er kvalitetsbevidst, omhyggelig og systematisk i det daglige arbejde, og vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og levere kvalitet i arbejdet. Du skal have gode samarbejdsevner og være omstillingsparat.

Du har gode mundtlige og skriftlige sprogkundskaber i dansk og engelsk. Du er rutineret bruger af IT, og det er en fordel, hvis du har erfaring med brugen af SAP som ordrestyring og planlægningsværktøj.

Ansættelsesvilkår

Du ansættes og aflønnes som overværkmester-2 i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for civilt ansatte under Forsvarsministeriets myndighedsområde inden for Centralforeningen for Stampersonels forhandlingsområde (tidligere Forsvarets Civil-Etat). Basislønnen udgør pr. måned 33.171,68 kr. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Til stillingen hører en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat på Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Du er meget velkommen til at høre mere om stillingen hos overværkmester Peter Ulrich på telefon 72 81 99 35. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent Britt Holde på telefon 728 19143.

Ansøgningsfristen er den 7. december 2023. Samtaler forventes afholdt løbende. Ansættelse pr. 1. januar 2024.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem diversitet og nytænkning. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer inden for deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.

Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesområde Frederikshavn, Flådestationen , 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947763

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet