BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Administrativ GDPR-assistent til Frederikshavn Kommunes IT afd.
Til nyoprettet stilling søger vi en medarbejder til at varetage en bred vifte af tilbagevendende administrative opgaver inden for informationssikkerhed. Den ideelle kandidat vil være ansvarlig for gennemførelsen af risikovurderinger og konsekvensanalyser i overensstemmelse med GDPR samt opfølgning på revisionserklæringer som ISAE 3000 og databehandleraftaler. Opgaverne skal løses i samarbejde med vores Databeskyttelsesrådgiver (DPO) og relevante fagcentres specialister. Stillingen er placeret i afdelingen IT Support i center for IT og Digitalisering.
Konkret har vi brug for din ekspertise og hjælp til bl.a.
- Udvikle og implementere risikovurderinger og konsekvensanalyser overensstemmelse med GDPR.
- Følge op på revisionserklæringer som ISAE 3000.
- Gennemføre interviews med kolleger for at forstå løsninger til risikovurderinger.
- Bidrage til udvikling og vedligeholdelse af informationssikkerhedsprocedurer og -politikker.
Vi håber du kan tilbyde
- Kendskab til databehandleraftaler eller lysten til at lære det.
- Forståelse af GDPR og dets krav til informationssikkerhed.
- Kendskab til konsekvensanalyser og risikovurderinger.
- Evne til at sætte sig ind i komplekse tekniske løsninger og processer.
- Gode kommunikations- og samarbejdsevner.
- Evne til at indfange nøgleinformationer fra kollegaer og interessenter.
Som kollega ønsker vi os, at du
- kan lide at arbejde i teams med forskellige faggrupper
- kan arbejde selvstændigt, men har blik for fællesskabet
- kan arbejde med tidsplaner og deadlines
- kan finde motivation i bred vifte af tilbagevendende supportopgaver
- kan skabe struktur i den nye stilling
Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre vigtig. Det vigtigste er at du kan arbejde struktureret, vedholdende og serviceminded som support til fagcentrenes GDPR-opgaver.
Løn og øvrige ansættelsesforhold i henhold til overenskomst og forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Om os
Center for IT og digitalisering er opdelt i 3 afdelinger med 35 medarbejdere der har ansvaret for projekt, drift og support af 10.000 stykker udstyr fordelt på 12.000 brugere på kommunens ca. 200 steder.
Afdelingen IT Support har ansvaret for alle IT-support opgaver i Frederikshavn Kommune. Der er 13 medarbejdere i IT Support.
Spørgsmål til stillingen kan rettes til afdelingsleder for IT Drift og Support, Flemming Skjøth, telefon 2926 4659.
Samtaler afholdes tirsdag den 23. april 2024.
Der indhentes straffeattest inden ansættelse.
Har opslaget fanget din interesse, og ønsker du at være en del af et dynamisk team, så send os din ansøgning med en detaljeret CV via Emply inden midnat søndag den 14 april .
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Frederikshavn Kommune, Rådhusalle 100, 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020392