Fredag den 19. juni omkring kl. 19.30 udbrød der brand i et stakit i Frederikshavn. Branden opstod som følge af brug af en ukrudtsbrænder, hvilket resulterede i, at dele af stakittet blev forkullet og afbrændt.
Brugeren af ukrudtsbrænderen er blevet sigtet for overtrædelse af beredskabsloven.
Kilde: Nordjyllands Politi