Økonomikonsulent med interesse for automatiseringer, systemdrift og bogholderiarbejde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af et team, hvor du har en stor grad af selvbestemmelse og indflydelse på dine arbejdsopgaver? Synes du, at automatiserings- og optimeringsprocesser er interessante arbejdsområder? Har du et falkeøje for detaljer og sammenhænge, og sætter du en ære i at formidle det komplekse enkelt og forståeligt? 

Så er det dig, vi søger!

Jobbet – hvem er vi?

Stillingen er placeret i Økonomi, som er en stabsfunktion til kommunaldirektøren. Afdelingen består af 28 medarbejdere, som er opdelt på to områder: Økonomi Drift og Økonomi Finans, som er opdelt i bogholderi og betalingskontor.

Du vil få ansættelse i bogholderiet i Økonomi Finans, hvor du vil indgå i et tæt samarbejde med 10 kompetente kollegaer.

I Økonomi Drift er omdrejningspunktet den løbende budgetopfølgning samt regnskabsaflæggelsen, mens bogholderiet står for driften af kommunens økonomisystem og betalingskontoret står for opkrævning og inddrivelse. Vi har en uhøjtidelig og humoristisk omgangstone, og sætter en ære i at samarbejde på tværs, internt i afdelingen, med resten af kommunens centre og afdelinger og eksternt med vores mange engagerede samarbejdspartnere.

Dine opgaver

Som en del af Økonomi Finans, får du en central rolle i vores dag-til-dag drift af økonomisystemet, herunder:

  • Bogføring, afstemninger, fejlkontroller
  • Implementering og drift af KMD LetBetaling og KMD Betalingsplaner
  • Automatisering af fakturaprocessen
  • Oprettelse, vedligeholdelse og kontrol af kommunens kontoplan
  • Varetagelse af andre finansrelaterede ad hocopgaver, herunder pasning af vores fælles hotline i Bogholderiet.

Du vil i samarbejde med teamets øvrige medarbejdere være med til at fastholde og udbygge Økonomi Finans som et stærkt kompetencecentrum i kommunen inden for teamets fagområder.

Du har:

  • Et falkeøje for detaljer og tekniske sammenhænge.
  • En åben og imødekommende tilgang til nye arbejdsopgaver, og finder det naturligt at tage ejerskab over dine opgaver, og søge sparring med kollegaer og eksterne samarbejdspartnere for at få løst opgaverne.
  • Gerne erfaring i og kendskab til programmerne KMD Opus Økonomi og SAP R/3.
  • Gerne kendskab til kommunal økonomi, herunder Budget- og Regnskabssystemer for Kommuner. 
  • Vi forestiller os, at du har en administrativ kontoruddannelse.

Løn- og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Frederikshavn Rådhus, Rådhus Allé 100, 9900

Ansøgningsfrist, samtaler og tiltrædelsesdato

Ansøgningsfristen er 22. februar 2024, Samtaler forventes afholdt 26. februar 2024. Stillingen ønskes besat 1. april 2024 eller efter aftale.

Vil du vide mere?

Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Bo Kjelde på tlf. 2496 0915.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederikshavn Kommune, Rådhusalle 100, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988299

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook