BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger lige nu en fagligt dygtig kollega med interesse for vej- luft og søtransport, der vil være med til at sikre, at forsyningscenterets logistikopgaver løses til UG. Er du serviceminded og klar til at tage fat, og kunne du tænke dig at arbejde på en af Danmarks måske nok mest unikke arbejdspladser?
Så er det måske dig, vi står og mangler.
Om os
SUPPLY CHAIN DIVISION, er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse. Vi indkøber, leverer og opbevarer alle former for forsyninger til Forsvarets enheder og ansatte. Til denne opgave er vi godt 900 dedikerede medarbejdere fordelt over hele landet. Vores forsyningsafdeling varetager den direkte genforsyning af Forsvarets operative enheder og myndigheder – indsat enten nationalt eller internationalt.
Forsyningscentret i Frederikshavn varetager en bred vifte af logistikopgaver til støtte for Forsvarets enheder på Flådestation Frederikshavn. Vores opgaver er meget forskelligartede, og hverdagen er derfor meget varierende. Vi er et blandet team af 22 civile og militære medarbejdere, og hos os er tonen uformel med plads til grin og godt humør. Vi sætter dog altid vores faglighed højt, og vi prioriterer vigtigheden i at yde en rigtig god og stabil service over for vore kunder.
Om stillingen
Som vores nye kollega vil du, sammen med resten af teamet, samt 2-3 EUD elever udfører forskelligartede logistiske, og administrative opgaver, herunder blandt andet:
• Distribution af materiel ved garnisonen
• Servicering af søværnets stampersonel, hjemmeværnets personel samt en del civile medarbejdere
• Varemodtagelse, ind- og udlevering af materialer, optælling af lager
• Udarbejde transportdokumenter til forsendelse, til bl.a. udlandet via vej- luft og sø
• Samt kontrolpunktsfunktion som tidsadministrator, oprettelse af rejser og rejseafregninger mv.
Du vil få en alsidig stilling, hvor du har fokus på samarbejde med alle kolleger på tjenestestedet, og alsidighed i forhold til løsning af de daglige opgaver.
Om dig
Du har en erhvervsfaglig uddannelse som logistikassistent, lager og logistikoperatør eller anden relevant erhvervsfaglig uddannelse. Vi ser gerne at du som minimum har gennemført 1 obligatorisk og 1 valgfag i din akademiuddannelse f.eks Ledelse, økonomi & ressourcestyring, International transport & logistik eller International handel & markedsføring. Har du ikke gennemført de relevante fag, skal du være indstillet på at gennemføre disse inden for en 3-5 årig periode.
Du skal have grunduddannelsen FARGO Lufttransport IATA og IMDG afsender/modtager søfart.
Du har et godt kendskab til IT, og er du uddannet i SAP vil det være en fordel, men ikke et krav.
Som person er du udadvendt og i besiddelse af et stort servicegen. Du stiller krav til dit arbejde og sætter ære i, at dine arbejdsopgaver udføres korrekt og til tiden. Du er kendt for at bidrage aktivt til opgaveløsningen i samspil med andre. Du har et fagligt højt niveau, og du kan tilpasse dig en til tider foranderlig hverdag.
Du kommer til at indgå i et team af erfarne og dygtige kollegaer, hvor det er en selvfølge, at man hjælper og støtter hinanden, og hvor vi blandt andet måler vores indsats på kundetilfredshed.
Du har kørekort til kategori B samt gaffeltruckcertifikat.
Ansættelsesvilkår
Du bliver ansat og aflønnet i henhold til Organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets
Personalestyrelse og CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for civilt ansatte under
Forsvarsministeriets myndighedsområde inden for Centralforeningen for stampersonels
Forhandlingsområde.
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Afhængigt dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Stig M. Henriksen (LD), Forsyningscenter Frederikshavn på telefon 2555 2153.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Lasse Bruhn Bull på mail FPS-LBU@mil.dk.
Ansøgningsfristen er den 6. december 2023, og vi afholder samtaler løbende.
Stillingen er til besættelse den 1. januar 2024 eller hurtigst muligt herefter.
Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er forsvarets materielfaglige myndighed. Vi indkøber, vedligeholder og udfaser materiel for alle forsvarets myndigheder - lige fra kampvogne, skibe, helikoptere og jagerfly til støvler og lommeknive. FMI er en del af Forsvarsministeriets koncern, og administrerer ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder.
Læs mere om Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse på: www.forsvaret.dk/FMI
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Flådestation Frederikshavn, Flådestationen , 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946702