BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som Kvalitetskoordinator bliver du ansvarlig for kvalitetssikring af uddannelser og efteruddannelseskurser
MARTEC har de seneste år øget aktiviteter og uddannelser og tilbyder i dag 12 maritime uddannelser og en række efteruddannelseskurser fordelt på institutioner i Skagen, Frederikshavn, Thisted, Aalborg og Skoleskibet DANMARK.
Du vil blive en del af en ambitiøs organisation, der fokuserer på at udvikle fremtidens uddannelser og understøtter væksten i Danmarks maritime sektor.
Sammen med de uddannelsesansvarlige vil du sikre kvaliteten af vores kurser og uddannelser, der afholdes i varierede miljøer. Undervisningen er reguleret af Uddannelses- og Forskningsministeriet, Søfartsstyrelsen samt Energistyrelsen, og vores kursusafdeling er GWO- og OPITO-certificeret.
Vi søger en struktureret og energisk person, der trives med en alsidig arbejdsdag, hvor ingen dage er ens, og som aktivt vil bidrage til vores mål.
Dine opgaver
Som Kvalitetskoordinator skal du medvirke til at sikre at dokumentationen af uddannelseskvaliteten er i top, i tæt samarbejde med både uddannelsesledelsen på MARTEC og direktionen.
Som Kvalitetskoordinator vil du:
· Sikre, at uddannelser og kurser opfylder gældende krav og lovgivning.
· Bidrage til akkreditering, evaluering og certificering.
· Igangsætte og gennemføre kvalitetsprocesser, herunder fx studietilfredshedsundersøgelser.
· Vedligeholde og udvikle MARTECs kvalitetssystem og administrere IMPROVE.
· Planlægge og følge op på interne og eksterne audits.
· Bidrage til tværinstitutionelle kvalitetsløsninger i samarbejde med uddannelsesministeriet og andre maritime institutioner.
· Deltage i kvalitetsnetværket på tværs af maritime uddannelsesinstitutioner.
Kompetencer og profil
Du er struktureret, energisk og trives med en alsidig arbejdsdag. Vi foretrækker at du har en akademisk uddannelse inden for humaniora, samfundsvidenskab eller teknik og en stærk interesse for kvalitetsudvikling.
Vi vægter, at du:
· Er struktureret og systematisk.
· Kommunikerer klart og præcist på dansk og engelsk.
· Er fortrolig med bekendtgørelser.
· Behersker IT-værktøjer som Word, Excel, PowerPoint og Power BI.
· Kan udarbejde og analysere kvalitative og kvantitative data.
· Eventuelt har en auditor-uddannelse.
Arbejdssted og ansættelsesforhold
Du får base på adressen Hånbækvej eller Kragholmen i Frederikshavn, men du skal også være klar til at tage til Skagen eller Thisted og tage til møder med vores nationale samarbejdspartnere rundt omkring i Danmark.
Der vil være gode muligheder for efter-/videreuddannelse.
Ansættelse iht gældende overenskomst og løn i henhold til kvalifikationer. Tiltrædelse efter aftale. Du ansættes i en fuldtidsstilling med reference til direktøren
Interesseret
Ansøgningsfrist: 16. august 2024. Samtaler: 21. august 2024. Ansøgere skal være indstillet på at gennemføre en personprofilanalyse.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen eller MARTEC i øvrigt, er du velkommen til at kontakte direktør Pia Ankerstjerne, telefon 4093 0441, eller vicedirektør Brian Thomsen, telefon 2032 5269.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
MARTEC, Hånbækvej, 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089424