Effektiviser administrative opgaver og sæt dit præg på processer i Center for Teknik og Miljø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du hurtigt sætte dig ind i administrative processer og arbejdsgange og være driver på at få dem effektiviseret? 

I Center for Teknik og Miljø tilbyder vi nu en midlertidig stilling med fokus på at effektivisere udvalgte dele af vores administrative arbejdsgange. Vi har løbende fokus på at forbedre os, og vi søger en ny kollega, som kan gå ind i opgaverne med nye øjne og med fokus på, hvordan de kan udføres bedre og smartere. Målet er, at du kan bidrage med tiltag, der hjælper os med at optimere og effektivisere dele af vores administrative opgaver, så vi kan levere mest muligt værdi med færrest mulige ressourcer. Har du kompetencerne og lyst til at være med i den proces, tilbyder vi til gengæld en arbejdsplads med afvekslende administrative opgaver, hvor du får dygtige kollegaer og mulighed for at få indflydelse og sætte dit præg på vores arbejdsmetoder og processer. 

Om stillingen

Du bliver midlertidig ansat i afdelingen Erhverv og Service, som varetager en række administrative og myndighedsmæssige opgaver indenfor fx økonomi, jura og IT samt sekretariatsbetjening for diverse råd og nævn. Dine 13 kollegaer i afdelingen vil derfor have vidt forskellige baggrunde og kompetencer, som du kan trække på og samarbejde med. 

Din opgave bliver i første omgang at lære de administrative opgaver og udføre dem i praksis. Vi forventer, at du fra starten er nysgerrig på opgaveudførslen og vores arbejdsgange med henblik på, at vi på sigt kan effektivisere opgaverne mest muligt. Det kan være ved hjælp af it-redskaber, skabeloner, procesoptimering eller lignende. De administrative processer du forventes at arbejde med, er bl.a.:

  • Betjening af husleje- og beboerklagenævn 
  • Økonomi og regningsbetaling
  • Udstedelse af tilladelser fx til lån af kommunale arealer. Vi forestiller os også, at du hjælper os med at se om der er synergier til centerets øvrige sammenfaldende opgaver fx indenfor rådighedstilladelser til vejarealer og stadepladser. 

Det er en fordel men ikke et krav, at du kender til en eller flere af opgaverne. Du skal have en relevant uddannelsesmæssig baggrund - det kunne være fx være en HK-baggrund - og du har erfaring fra arbejde som administrativ medarbejder eller sekretær. Det vigtigste er dog, at du tør udfordre og tænke innovativt i forhold til at løse driftsopgaverne så enkelt som muligt.

Vi forventer derudover, at du:

  • Er struktureret og er god til at planlægge
  • Har et højt servicegen og en høj grad af ansvarsfølelse
  • Har flair for at anvende IT i sammenhæng med optimering af arbejdsgange
  • Er god til at danne relationer på tværs af den organisation, du er en del af

Udover din faglighed er det en forventning, at du går til arbejdet med et ønske om at bidrage til vores gode arbejdsmiljø. Har du lyst til at blive en del af et dynamisk og energisk team, hvor vi sammen løser mange spændende opgaver, og hvor du kan være med til at sætte dit aftryk på opgaver og retning, så er det dig, vi søger.

Ansættelsesproces

Vi skal have din ansøgning senest den 25. august 2024.

Ansættelsessamtalerne holdes tirsdag 27. august 2024 og en eventuel anden samtale fredag den 30. august. 

Vi håber du kan tiltræde stillingen 1. oktober 2024 eller snarest derefter. 

Løn og ansættelsesvilkår

Der er tale om en midlertidig stilling på 37 timer om ugen, der udløber med udgangen af 2025. 

Du bliver en del af Center for Teknik og Miljø, som er placeret på Rådhuset i Frederikshavn, Rådhus Allé 100. Frederikshavn Kommune er en fleksibel arbejdsplads med god mulighed for hjemmearbejde, eller eventuel ’hybrid arbejdsplads’. 

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og aftalen om lokal løndannelse.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt gerne afdelingsleder Niels-Christian Aaen på tlf. 20482740 eller mail neaa@frederikshavn.dk. 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Som ansat i Frederikshavn Kommune kan du bl.a. for et mindre beløb om måneden blive medlem af FKI – Frederikshavn Kommunes idrætsklub. FKI bliver drevet som en frivillig forening. Ambitionen er at tilbyde et varieret og alsidigt motionstilbud, fremme trivsel og styrke det sociale miljø på tværs af kommunens arbejdspladser. Du kan læse mere på http://www.fkifrh.dk/

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederikshavn Kommune, Rådhus Alle, 100, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6094862

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet