Kunne du tænke dig, at arbejde på en arbejdsplads i en stor offentlig virksomhed, hvor vi giver plads til udvikling og uddannelse? Som tidsadministrator hos Søværnets Center for Administration bliver du en vigtig person i vores team. Du får sammen med dine kollegaer ansvaret for at sikre, at vores administrative processer kører gnidningsfrit, og du er med til at skabe struktur og overblik i hverdagen.
Om os
Vi servicerer Søværnets myndigheder, skibe og personel inden for det samlede administrative område. Vi består af to afdelinger, som er placeret på hver sin flådestation i hhv. Frederikshavn og Korsør med i alt 30 medarbejdere, fordelt i fire elementer; Administration, Personale, Tidsstyring og Reserven. Kundeservice er omdrejningspunktet for vores daglige virke. Samtidig anerkender, anvender og kompetenceudvikler vi vores medarbejderes faglige og personlige kvaliteter med fokus på vores kerneopgaver.
Vi tilbyder en fagligt dygtig arbejdsplads, gode kollegaer og gode relationer. Vi giver plads til, at du med støtte fra engagerede kollegaer. kan udvikle dig i dit eget tempo. Vi tilbyder fleksible arbejdsforhold, hvor du i høj grad får indflydelse på dine arbejdsopgaver, og vi understøtter en god balance imellem dit arbejdsliv og dit privatliv.
Der vil være mulighed for op til 2 hjemmearbejdsdage om ugen.
Om stillingen
Du bliver en del af et team på 9 medarbejdere samt en elementleder i Korsør og en i Frederikshavn, der alle arbejder tæt sammen. Din nærmeste leder vil være elementlederen i Frederikshavn.
Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte:
- Registrering og opfølgning på arbejdstid og arbejdstidsplanlægning for de enheder, som Søværnets Center for Administration servicerer
- Assistere ved controlling af arbejdstid, herunder opfølgning på variable ydelser
- Sikre overholdelse af gældende bestemmelser og overenskomster inden for ferie og arbejdstid
- Beregning og registrering af ferie og frihed i forbindelse med hjemsendelser
- Understøtte lønkørsler og fejlretninger, herunder oprettelse af incidents
- Deltage i møder og tjenestebesøg i relation til Søværnets Center for Administration
- Varetage håndtering af postkasser
- Yde telefonsupport og håndtere personlige henvendelser
- Løse diverse ad hoc-opgaver efter behov
- Bidrage til oplæring af elever i Søværnets Center for Administration
Om dig
Vi søger en engageret og professionel medarbejder til stillingen, Det vigtigste er, at du har de rette færdigheder, erfaring og motivation for opgaven.
Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse og gerne erfaring fra en administrativ stilling.
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring inden for arbejdstid og har kendskab til Forsvarets IT-systemer. Du skal trives i en rolle, hvor du både arbejder professionelt og er en del af et tæt samarbejdende team.
Du arbejder effektivt og målrettet, forstår at prioritere dine arbejdsopgaver selv i pressede situationer og kan overholde deadlines. Du besidder gode samarbejdsevner og bidrager med en høj faglighed.
Du har gode kommunikationsevner på både skrift og tale, og er i stand til at håndtere dialog med mange forskellige interessenter. Da du indgår i teams på tværs af elementerne, lægger vi meget vægt på dine personlige egenskaber.
I søværnet er vi stolte af vores fælles opgave, og vi leder efter en kollega, der deler vores værdier om ansvar, fællesskab og kvalitet i arbejdet.
Ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Arbejdsstedet er i Frederikshavn.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Stær Renberg på telefon 2926 4502.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Mette Sanggaard Kristensen på telefon 3266 5879.
Ansøgningsfristen er 2. november 2025 og samtaler forventes afholdt i forlængelse heraf. Stillingen er til besættelse 1. februar 2025.
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Søværnskommandoen
Søværnskommandoen består af Kapacitetsdivisionen, Operations- og Planlægningsdivisionen, samt et Ledelsessekretariat.
Derudover er Søværnets Center for Dataanalyse og Søværnets Center for Administration underlagt kommandoen.
Søværnskommandoen er ansvarlig for styrkeproduktion inden for det sømilitære område, herunder for at styrkeproducere og opstille sømilitære enheder inklusive Søværnets Nationale Maritime Operationscenter, samt for at støtte underliggende myndigheders opgaveløsning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Flådestation Frederikshavn, Flådestationen, 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/45693e41-51b9-4676-a35f-e54ce88ec58f