Bliv kontorassistent hos VMS Group og vær en del af et globalt serviceteam

dato

Kunne du tænke dig at blive en del af et stærkt team, som hver dag er med til at gøre en forskel i en international virksomhed med fart på? Vi har travlt, og for at følge med den stigende efterspørgsel søger vi en ny kollega til vores Team Service.  

Hos VMS Group er service et af nøgleordene til succes, og vi gør vores allerbedste for at vores kunder, samarbejdspartnere og kolleger skal opleve service i verdensklasse. Vi har base i Frederikshavn og datterselskaber i Brasilien og Vestafrika, og vi opererer på det globale marked ud fra vores værdier om knowhow, team spirit og tillid. Vil du med på holdet, der skal sikre den fortsatte udvikling af vores virksomhed? Så er du måske vores nye kontorassistent.

Dine primære opgaver:

  • Klargøring af projekter til fakturering, herunder indgå i et tæt samarbejde med kolleger fra bl.a. lager, løn, indkøb, salg og økonomi for at sikre korrekt fakturering til kunden.
  • Yde support til projektledere
  • Opfølgning/kontrol af igangværende projekter for serviceafdelingen
  • Assistere projektlederne med ”faktureringsflow”
  • Øvrige ad hoc-opgaver for serviceafdelingen

Hvem er du?

Hvis du trives i et arbejdsmiljø, hvor hjælpsomhed er i højsædet, passer du ind hos os. Som person forventer vi, at du har gode samarbejdsevner og er en udpræget selvstarter med en veludviklet ordenssans. Du har en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver, kan overholde deadlines og få afsluttet dine opgaver. Du brænder for at følge alle typer af arbejdsopgaver helt til dørs med et godt resultat, lige som du er serviceminded helt ud til fingerspidserne. Vi har mange bolde i luften på en gang og har travlt, hvorfor det er vigtigt, at du er omstillingsparat og i stand til at prioritere og eksekvere.

 Dine kvalifikationer:

  • Du er kontoruddannet eller har erfaring fra en lignende stilling.
  • Du har erfaring med at arbejde med debet/kredit og trives med at arbejde med tal.
  • Du har kendskab til/forståelse for arbejdsgange og opgaver vedr. indkøb, salg, økonomi og lagerstyring.
  • Du er rutineret bruger af MS Office-pakken med kendskab til Excel.
  • Du har kendskab til Microsoft Dynamics 365 eller andet ERP-system.
  • Du kan begå dig på engelsk både i skrift og tale.

Du tilbydes:

  • Et attraktivt job, hvor du har stor indflydelse på din egen arbejdsdag.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Gode kolleger, et højt fagligt niveau og et uformelt arbejdsmiljø.
  • Mulighed for personlig udvikling og uddannelse.
  • En god, støttende og grundig oplæring fra dygtige og dedikerede kolleger.

Ansøgning

Vi indkalder løbende til samtaler. Du bedes derfor fremsende din ansøgning inden 9. december 2024 via linket. Opstart vil være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Vi opfordrer alle kvalificerede medarbejdere til at søge stillingen, uanset kultur, køn, alder, seksualitet eller religiøs overbevisning. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Project Manager Søren Rytter Krogh tlf. +45 2269 8461.

VMS Group dækker et bredt spektrum af kompetencer, salg og serviceydelser. Vi tilbyder reparation og vedligehold af dieselmotorer, turboladere, gear, propeller m.v., salg af reservedele og motorer samt design, engineering og projektledelse inden for den maritime industri, offshore-branchen, kraftværker og vindmøllesektoren.

VMS Group har servicebaser i Frederikshavn, Brasilien og Namibia og beskæftiger mere end 300 medarbejdere. Læs mere på www.vms.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

VMS Group A/S, Havnepladsen, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5997418

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet