Administrativ medarbejder til Skoleskibet DANMARK

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

MARTEC har de seneste år øget institutionens aktiviteter og uddannelser, og vi har i dag 12 maritime uddannelser og en række efteruddannelseskurser fordelt på institutioner i Skagen, Frederikshavn, Thisted, Aalborg og Skoleskibet DANMARK.

MARTEC søger en effektiv og serviceorienteret kollega til en stilling som administrativ medarbejder for Skoleskibet DANMARK.

Med reference til skoleskibets driftsinspektør vil du indgå i rederiet som også har et tæt samarbejde med andre afdelinger – primært skibets besætning, studieadministrationen og underviserne på MARTEC. Din kommende arbejdsplads vil være på MARTEC, Kragholmen 180 i Frederikshavn.

Dine arbejdsopgaver kan opdeles i 2 hovedområder:

Administrative opgaver for Skoleskibet DANMARK og for Studieadministrationen.

Administrationsopgaver for Skoleskibet DANMARK:

  • Et skib i drift har mange forskellige arbejdsopgaver, så denne del af jobbet varierer meget. Dette omfatter bl.a. korrespondance til ansatte på skoleskibet, udstedelse af adgangskort for medarbejdere og elever, div indkøb. Deltagelse ved opgaver om bord på Skoleskibet DANMARK under havneophold i Danmark.
  • Skibet danner rammen for skolen om bord, men vi har også forskellige andre opgaver som skal håndteres. I perioder er der en del receptioner om bord og andre events der kræver en tovholder til håndtering af invitationer og gæstelister.
  • Opdatering af hjemmeside og Facebook og skoleskibets App.
  • Kontakt til skoleskibes tidligere elever.

Studieadministration:

  • Du kommer til at arbejde med administration af studieforløb på grunduddannelsen – herunder:
  • Optagelse af elever til Skoleskibet DANMARK
  • Daglig kommunikation med ansøgere, elever, og pårørende
  • Udarbejdelse af eksamensbeviser og indrapportering til Søfartsstyrelsen
  • Studievejledning samt vejledning og håndtering af SU – statens uddannelsesstøtte og sundhedsbeviser
  • Du vil indgå i et samarbejde med studieadministrationen på MARTEC’s andre uddannelser – og primært kollegaer som arbejder med skibsassistentuddannelserne.

Din profil

  • Det er vigtigt, at du er serviceorienteret
  • At du befinder dig godt med løbende kontakt til mange mennesker
  • At du brænder for at yde god service.
  • Du trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljer og kvalitet.
  • Du skal samtidig være omstillingsparat, da der ofte kommer uventede opgaver.

Vi forventer at du:

  • Har en relevant uddannelse fx kontoruddannelse, administrationsbachelor eller tilsvarende, gerne kombineret med relevant erhvervserfaring.
  • Er god til dansk og engelsk i både skrift og tale
  • Du har en god IT- og systemforståelse, og er en dygtig bruger af Office pakken.
  • Du tager selvstændigt ansvar for dine opgaver og sætter en ære i at gennemføre dine opgaver til tiden, hurtigt og effektivt.
  • Er ansvarsfuld, selvstændig og har et godt overblik med sans for orden
  • Er loyal og imødekommende samt fleksibel i forhold til arbejdstider og -opgaver i perioder

Vi tilbyder:

Du bliver en del af en spændende og alsidig arbejdsplads med udfordrende og varierende arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på en uformel omgangstone, gode relationer og hjælpsomhed samt gode kolleger.

Studieadministrationens aktiviteter er under udvikling, så der god mulighed for at påvirke fremtidige arbejdsgange og være med til at implementere nye systemer.

Derudover er der mulighed for sundhedsforsikring og kantineordning samt medlemskab af en aktiv personaleforening, hvor du kan deltage i forskellige sociale arrangementer.

Løn og ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer ugentlig med tiltrædelse senest den 1. august 2023.

Ansættelse og løn i henhold til kvalifikationer.

Ansøgning

Send din ansøgning via nedenstående link hurtigst muligt og senest den 15. juni 2023.

Vi afholder ansættelsessamtaler løbende, og forbeholder os ret til at lukke for ansættelsesprocessen, når den rigtige kandidat er fundet. Der kan blive anvendt en personlighedstest i ansættelsesprocessen.

Søg stillingen her

Har du spørgsmål?

Har du uddybende spørgsmål til stillingen eller MARTEC og Skoleskibet DANMARK er du velkommen til at kontakte Driftsinspektør Pia Nyborg på enten sms eller telefon 4021 6274.

Har du spørgsmål til studieadministrationens arbejde og systemer kontakt sekretariatsleder Elin Boel Larsen på mail elin@martec.dk eller på tlf. 2327 1596.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MARTEC, Hånbækvej, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://talentattract.com/jobs/administrativ-medarbejder-til-skoleskibet-danmark

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841778

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet